Wednesday, January 18, 2012

SESSI PERKENALAN

Assalamualaikum semua...
Seperti yang dijanjikan, saya akan perkenalkan ahi keluarga saya...

Haaaaa....yang berbaju belang oren-biru tuh anak sulung saya Zafri Danial@Along...dia ni pakar pasal bulan,planet...ahli astronomi in the making. Yang baju oren tun Zarif Nazhan@Bangah. Hmmm...dia ni joker of the family. Tapi bab susun ayat, superb! Complete tatabahasa.....Yang gigirl tu princess wannabe Zulaiqa Nur Alesya. Dia ni gila Disney Princess, head to toe including part dalam pun semua princess punya...Lastly, husband kita En Zulazwer Hassan@Daddy...dah 12 tahun lebih kami berumahtangga...and we have gone through all the sweet,sour & bitter of the marriage. Alhamdulillah, kami bahagia dan harap-harapnya bahagia sampai hujung nyawa,cewahhhh...! Walaupun kita selalu merajuk tapi dia tak penah nak pujuk, kami tetap bahagiaaaaaa....hihi.

Gambar kat bawah ni keluarga besar kita,...saya anak sulung, ada 4 adik beradik...yang ramai ramai tuh anak beranak diorang la...kat tengah-tengah tu mama dan bapak saya Tn Haji Abdul Hamid dan Pn Hajjah Aisyah.


Kalau tengok 2 dari kiri tuh maid kita dulu, Munawarrah, dah arwah dah 2 bulan lepas...Al-Fatihah...
Haaaa...dah kenalkan...so nanti kita sambung lagi kisah family ini...

No comments:

Post a Comment