Wednesday, August 29, 2012

Selamat Hari Raya AidilFitri..Syioknya raya

Assalamualaikum...

Mungkin belum terlewat untuk saya wish everybody Selamat Hari Raya Aidilfitri...seminggu lebih la saya tak jenguk blog saya ni, lappy pun saya tinggal kat rumah...memang kalau bawa balik pun tak sempat nak bukak pun...I busy la raya ni...

Tahun ni, hari raya pertama sampai ke hari raya ke 3 kami sekeluarga sambut di rumah saya di Baling,Kedah....happening la raya tahun ni tau...Rasanya macam the best raya so far....full of activities..Saya berjaya ziarah semua pakcik-makcik terdekat saya...bawak anak-anak kenalkan dengan saudara-mara, sepupu, dua pupu dan jugak kupu-kupu heheheh...

Kalau boleh dalam satu entri ni nak cerita syoknya beraya di kampung saya dan hubby tapi  kang panjang sangat pulak...cerita yang penting-penting dah ler ye...

Okay, sehari sebelum raya tuh saya dah ada di kampung...so sibuk lah buat persiapan nak sambut raya, memasak dan mengemas...tapi since saya sampai pun dah lewat, so saya settlekan apa yang outstanding je la...yang lain tu adik-adik,ipar duai yang dah balik awal tu buatkan....untung dapat adik-adik ipar yang pandai masak dan rajin-rajin heheheh....

Pada pagi raya pertama, selepas bersembahyang kami pun adakan sessi bergambar, memang acara wajib setiap tahun...jom tengok cerianya anak-anak cucu Pak Mid ni beraya.....

Sempat lagi 'peace' ....
Bapak n mama dengan cucu-cucu dengan gaya bebas....
Keluarga kami yang serba biru tahun ni...
Mama n bapak...tahun ni tak sedondon plak
Permata hati mummy dan daddy





Saya n hubby yang makin 'kembang setaman"



3 sekawan...Sofea,Sarah n Zulaiqa


Sarah, Zulaiqa, Mifdal, Zarif


Anak sedare terbaru, Marissa...macm puteri salju, putihnyeeeee....


Anak sedare Syamil yang comel...


Adik kita, Fahmi dan keluarga...Siti, Mifdal & Marissa

Sarah n Zulaiqa dengan aksi bentuk love....


Itu je la gambar-gambar yang sempat saya kongsikan di sini...tengah tunggu gambar dari unofficial family photographer kitorang, Fahmi...kalau ada lagi nanti kita update okayyy...

Syiok oooo raya...

Nanti saya cite pasal aktiviti kitorang pada hari raya ke dua pulak...lagi happening hehehehe















No comments:

Post a Comment