Sunday, May 12, 2013

HARI INI HARI IBU



Hari ini telah diwartakan sebagai HARI IBU…walaupun dalam Facebook banyak orang share pada saya tak elok sambut….saya bukan nak sambut cuma hari ni saya nak jadikan hari special untuk saya menghargai jasa seorang ibu..Kalau ada hari pekerja, hari guru, hari jururawat, hari polis, hari tentera..kenapa ibu tak boleh dapat special day? Takde ibu, maka tak adalah pekerja, guru, jururawat, polis, tentera…betul tak?

Hari ini dengan penuh rasa kasih sayang, saya nak mengucapkan terima kasih kepada mama saya yang tercinta Hajjah Aishah Abd Kadir kerana melahirkan saya..terima kasih kerana membesarkan dan mendidik saya dengan penuh kasih sayang…Kasih sayang mama kepada kami sekeluarga umpama sungai yang mengalir, tak putus-putus..sampai sekarang pun saya masih memerlukan nasihat dan didikan mama…I LOVE YOU, MAMA (dah cakap dalam telefon)


Mama dan bapak

Dan untuk ibu mertua saya, Hamidah Ngah Abdul Rahman, terima kasih kerana menerima saya sebagai sebahagian dari keluarganya…terima kasih kerana menyayangi saya bagai anak sendiri..Banyak nasihat dan didikan dari ibu mertua especially bab masak-memasak nih. …Last but not least, terima kasih kerana melahirkan dan mendidik husband saya sebaik mungkin..kerana berkat didikan mak, saya mendapat seorang suami yang sangat sempurna di mata saya…Thank you, mak!

 
Mak dan Abah

AKHIR SEKALI, KEPADA SEMUA IBU (TERMASUK SAYA JUGA), TERIMA KASIH KERANA MENJADI SEORANG IBU. SESUNGGUHNYA, KASIH IBU MEMANG TIADA TANDINGANNYA.

P/S: Kalau cerita bab ibu, ayaq mataku tertumpah jugaaa ….adehh



1 comment: