Wednesday, March 7, 2012

Akhirnya Zulaiqa dapat Disney Princess Bedsheet

Hujan oh hujan...entah berapa kali saya dibasahi hujan...kalau dah berhujan ni, mulalah nak selsema...dok sok sek sok sek dari tadi....

Badan pun tak sihat, tapi nak bercerita jugak...ye lah kan, nak jadi blogger kenalah selalu menulis, baru skill tuh jadi mantap! Malam ni cerita simple je la. Al kisahnya anak perempuan saya tuh ada request, minta saya belikan cadar Disney Princess...Saya kata nantilah mummy beli...saya survey-survey kat kedai,boleh tahan gak harganya...Mulalah ada sungutan-sungutan cadar sekarang tak cantik, Aqa tak boleh tidur la, bla bla bla...Kesiankan dia, saya try survey kedai-kedai online...akhirnya dapatlah satu kedai yang jual bedsheet budak-budak yang ada cartoon characters ie.Ultraman, Ben10,Disney Princess, Transformers pada harga berpatutan pada sayalah...Cantik pulak tu..Tak percaya ke? Cuba tengok ni...


Haaaa...okay tak? Harganya??? Baru RM46 for single size termasuk kos penghantaran. Colour terang, and gambar princess pun cam real..Kain cotton, bukan kain licin yang panas tuh...Value for money lah....Bila dah pasang, tersenyum lebau la akak kita sorang ni...

Bestnya....Tiba-tiba je Aqa rasa mengantuk lah, mummy.....
Pastuh, yang abang-abang pulak jealous...at last saya pun book lah Queen Size Transformer & Ben10...kalau Queen Size harganya RM69.90, after add up kos penghantaran, it's about RM75. Hujung bulan ni baru dapat sebab tunggu gaji heheheh.....

 Kalau berminat boleh la lawat kedai dia ni kat : Mycadarbedsheet.blogspot.com ....

Okay, good night. Nak beradu awal malam ni...jangan lupa solat Isyak...Assalamualaikum....

p/s By the way, boleh ke pakai cadar bermotifkan gambar princess ni ek??? Dah beli, baru terpikir...hmmmm

No comments:

Post a Comment