Friday, March 9, 2012

Bestnya kalau bilik macam nie.....

Masa saya kecik-kecik dulu saya mempunyai satu dream...nak bilik yang cantik and girlish,pinkish & ish ish lagi lah...Tapi boleh dream je la...Bila ada anak perempuan, saya pun pasang angan-angan nak buat bilik yang disukai princess saya tuh..of course la bilik princess...Tapi ongkosnya besar,pakkkk...Setakat ni saya masih dreaming lagi,belum boleh jadi kenyataan! Tak tau la bila boleh jadi realiti nih sob!sob! Hint-hint kat husband pun belum jackpot lagi nih....

Kalau boleh saya nak bilik anak saya macam  nie....

 

or, begini


 atau macam ni pun ok...


macam ni pun boleh lah...


or...this one, lovely!!!



haaa...yang paling Zulaiqa suka...


Ini nih kalau saya pujuk lagi daddy dia...mungkinkah daddy akan berkata "Boleh!!!! Boleh BLAHhh..." huhuhu...

Kredit kepada:
www.homedit.com & girlsthemebedrooms.com

No comments:

Post a Comment