Sunday, May 13, 2012

Hari ini HARI IBU

Asslamualaikum w.b.t...

Hari ini hari ibu yang disambut seluruh dunia...jadi saya nak wish kepada semua ibu-ibu...Terima Kasih kerana melahirkan dan mendidik anak-anak anda...Teristimewa untuk ibu tercinta Hajjah Aishah bt Abdul Kadir,terima kasih kerana melahirkan dan membesarkan saya dan adik-adik dengan penuh kasih sayang...Dari kecil sehingga lah kini, mama masih lagi tidak jemu memberi didikan dan nasihat...thanks, mama. You're the greatest mom!!! Anak-anak saya juga hari ni pun membuat declaration bahawa saya adalah the greatest mom in the world...heheheh...Tak lupa juga kepada ibu mertua yang dikasihi, Pn Hamidah bt Ngah Abdul Rahman, terima kasih kerana melahirkan dan mendidik suami saya menjadi seorang suami yang baik dan bertanggungjawab (wahhh puji husband melambung nih...ada chance dapat rantai sebijik hahahah...anniversary dah nak dekat ni...)...

Dan untuk peminat bola sepak tegar Arsenal...a.k.a Zulazwer Hassan...semoga berbahagia di depan tv tu sebab Arsenal tengah leading 3-2, yeah!!! Macam bagi dedication kat dalam radio lak...

Minggu ni saya balik kampung husband di Padang Rengas, kat Perak. Takde la aktiviti yang extra ordinary sangat, cuma dapat lah relek-relek di kampung...sejuk je sekarang ni. Asyik tidur je sepanjang hari heheheh....Saya nak share la sikit apa yang istimewa kat kampung tuh....don't worry, ada gambar punya...kamera saya ni setia je menemani saya heheheh...

Inilah rumah ibu bapa mertua saya
Haaaa...yang inii special sikit....geram tengok...

Gebu gebu la terung ni....


Dan lagi....
Seumur hidup saya memang saya tidak pernah tengok pokok terung...haaa..ni yang macam keciwi (orang  utara kata perakkkk buihhh...). Terung ni bapa mertua saya tanam, memang sejuk tangan dia, semua pokok menjadi je...Sebelah pagar tu pulak ada kebun serai....

Malam Sabtu kami sekeluarga makan malam di sebuah restoran kat pekan K.Kangsar....boleh tahan...tomyam dia superb! I like...

Restoran Arena Corner, K.Kangsar

Tengah menikmati keenakkan tomyam,udang goreng tepung,kailan ikan masin,telur bistik dan ayam goreng kunyit...nyum nyum....
Laaaa..sempat lagi budak berdua ni tidoooo....
Azizul & Ana....thanks CikYang belanja kitorang makan malam tuh...
Hari ni dah balik ke KL...singgah sebentar di Bandar Sri Damansara, tengok anak buah kita yang baru.....

With Baby Aqilah

Sampai je rumah semua dah letih....esok akan start balik our routine....apa lagi kerja laaaa...Hmmm..next weekend nak pergi mana pulak ye....


No comments:

Post a Comment