Wednesday, July 11, 2012

Hasil Tangkapan di AEON Cheras Selatan hari ni...

Selamat tengahari....Adakah anda sibuk bekerja?? Teruskan ye...

Saya baru selesai 'bekerja' di AEON Cheras Selatan sebentar tadi heheheheh....Tapi hasil tangkapan memang kurang memuaskan...Entah apesal nafsu bershopping jatuh merudum hari ni...2-3 kali round Level 1 dan Level 2, takde apa sangat nak dibeli...Memang la sampai 70% diskaunnya...tapi lepas diskaun pun harga masih RM40-RM50...hmmmm....kenapa ye macam harga sebelum sales je...ingatkan dapat le RM20 ke...barulah sales dalam erti kata sebenarnya, kan?

Anyway...sempat la snap beberapa gambar suasana member card day sales...walaupun awal pagi, tapi orang dah penuh...

Inilah AEON Cheras Selatan, 15 minit jalan kaki je dari rumah saya

Baju budak-budak diskaun sampai 70%, on selected items...

Cantik jugak blouse kat sini tapi yang cantik takde sales pulakkkk

Menarik tapi singkat laaa...tak sesuai untuk saya
Singkat jugak...
Sales bedsheet

Belum puasa lagi dah gantung banner & hiasan hari raya...
Yang menjadi tumpuan orang ramai ialah bahagian beddings la...setelah puas membelek, akhirnya yang saya beli ini je

Tumblers n pencil case Barbie, Ben10 pesanan bibik untuk anak-anak dia...20% discount

Dalam banyak banyak- benda yang dijual di sini, photo frame yang saya beli huhuhu...RM10 aje


Marinated Lamb Shoulder...yea!!! Dinner for tonite...

Marinated Chicken Wings...untuk dinner malam ni jugak....

So, tujuan utama saya nak beli present untuk anak buah dan kemeja untuk Daddy tak tercapai...takde yang menepati citarasa...

Tunggu sales kat SOGO pulak...



No comments:

Post a Comment