Monday, July 30, 2012

Menu Untuk Hari Ini

Haiii...tiba-tiba hari ni rajin benar nak update blog....selalunya time puasa ni memang bercinta nak bukak netbook nie...Adakah kerana tadi terlebih charged bateri??? <-----terlebih tidur hehehehe..


Okay...di dalam tidur pun saya termimpi-mimpi nak makan 2 masakan ni...tak boleh jadi!! Kena buat jugak...

Makan Butter Prawn la hari ini....jangan marahhhh...

Takde ler rupa macam kat kedai...tapi wokeh laaaaa dari segi rupa...rasa tak tau la, tengah puasa mana boleh rasa kan...Tapi Zulaiqa makan tadi, dia punya komen.." Eh..mummy macam pernah makan la udang macam ni.." Dalam erti kata lain, ada la rasa iras-iras macam kedai heheheheh....


Lagi satu mimpiku yang jadi kenyataan...

Melentur buluh biar lah dari rebung kan...rajin anak mummy nie...

Kerabu Mangga in the house...extra kacang lagi...terlioq nya cekkk...

Tapi nak memasak hari ni banyak halangannya....

Ibu jari luka dek kena pisau huhuhu...

Dan masa nak petik mangga, saya,bibik dan Zulaiqa kena gigit kerengga...adusssss...cabaran sungguh nak masak menu kegemaran saya nie....Tapi Alhamdulillah...siap jugak...harap rasanya pun ok....


Jemput makan ye...lambat lagi nak berbuka ni...





3 comments:

  1. hai....slm p'kenalan.,saya follow ke 16 blog nih ;-D tgk drpd komen blog kak nani rostam :-) udang tu nmpk sdp laaaaa....t'liur plak bln2 pose nih.ade mase jom follow my blog jgk eh ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berkenalan...okeh, nanti saya follow pulak.... :)))

      Delete
  2. aaa... sedapnye,,,, kecur air luir kak.,,
    sy bru wat blog.. jom follow blog sy jgak =)

    ReplyDelete