Tuesday, July 10, 2012

Kerana Marah...

Saya memang marah hari ini...marahkan pekerja-pekerja yang mengangkut sampah kat rumah saya...dah seminggu sampah tak dikutip...berlambak-lambak dah sampah kat depan tuh sampai terpaksa di letak di luar tempat sampah...bau yang busuk pulak sampai ke dalam rumah....

Jadi semalam, saya dengan hati yang suci telah menelefon Majlis Perbandaran Kajang dan lodged a complaint...diorang janji akan ambil tindakan segera...

Tengahari tadi saya nampak lori sampah datang dan pekerja sibuk mengutip sampah di rumah-rumah jiran...leganya rasa. Tak sabar tunggu giliran sampah rumah saya dikutip...Sejam, 2 jam saya tunggu...tup tup lori pun dah blah...Gerammmnyaaa...so saya call lagi MPKj dan complaint lagi...dan diorang janji lagi untuk ambil tindakan...sampai ke sudah takde pun bayang lori sampah... Yang sakit hati sangat, semua lorong diorang kutip sampah except lorong rumah saya!!

Marah dan  geram punya pasal....dapur jadi mangsa...so, tengoklah apa yang saya buat nak lepaskan marah..



Siap bakar biskut lagi....ada ke orang marah, bakar biskut macam saya ni huhuhuhu....Sabar je lah...

No comments:

Post a Comment